Dar pregatirea nuntii inseamna mai mult decat distractie, iar daca te-ai hotarat ca nu vrei ajutorul unui wedding planner, ca sa ai timp sa versi o lacrima atunci cand gasesti rochia de mireasa mult visata, va trebui sa devii pragmatica si sa imparti sarcini in stanga si dreapta, formandu-ti o echipa din oamenii apropiati.

“Impreuna pana cand moartea ne va desparti” nu sunt vorbe aruncate-n vant, asa ca discuta cu logodnicul tau si traseaza-i sarcinile pe care le va avea de indeplinit.

Spre exemplu, te poti folosi de talentul lui de vanator pentru documentarea legata de biserica sau de cununia civila, iar daca in trecut nu a incurcat rezervarile pentru vacante, poti lasa pe mana lui rezervarile pentru luna de miere. La fel, cazarea si transportul, dar si achizionarea bauturilor sunt activitati la care se va pricepe cu siguranta mai bine decat tine si ar fi pacat sa isi iroseasca talentul.

Bineinteles ca nu poate scapa asa de usor, pentru ca unele activitati va trebui sa le faceti impreuna, precum: stabilirea datei nuntii, alegerea nasilor, lista invitatilor, stabilirea bugetului, alegerea salii de nunta si a meniului.
 
Tot impreuna este indicat sa mergeti si la intalnirea cu fotograful, cameramanul si muzicantii, caci sunt convinsa ca nu vrei sa-ti bati capul cu detalii tehnice precum tipuri de lentile, suporturi de stocare, rezolutii, rider tehnic si multe altele.  La fel, impreuna, va trebui sa alegeti si melodia pentru dansul mirilor si alte melodii din playlist, dar si sa stabiliti ce obiceiuri vreti sa respectati. Nu va putea lipsi nici de la alegerea verighetelor ori de la lectiile de dans.

Poti include in echipa si insotitorii de onoare, care, evident, se vor ocupa de vestimentatia lor, de petrecerile de burlaci, dar pot fi folositi si pentru identificarea unor locatii speciale pentru sedinta foto din ziua nuntii ori cea “trash the dress”.

Parintii pot fi extrem de folositori la impartirea invitatiilor, mai ales daca sunt din alt oras de unde vin si alti invitati, iar nasii pot fi consultati la degustarea meniului.

Dupa ce ai trasat toate sarcinile, aproape ca nu-ti mai ramane nimic de facut in afara de coordonat, ceea ce inseamna ca esti un excelent lider de proiect. Tie iti va ramane doar sa alegi tema nuntii, sa stabilesti aranjarea salonului si aranjamentele florale, invitatiile, rochia de mireasa si accesoriile, vestimentatia pentru cununie, cadourile, tortul, marturiile si sa trasezi desfasuratorul pentru ziua nuntii. Si cum orice lider puternic are in spatele sau un consilier de baza, bineinteles ca varianta finala ar trebui sa o discuti si cu viitorul tau sot.

Si pentru ca logodnicul tau nici macar nu a stat pe ganduri cand i-ai enumerat activitatile pe care le are de facut, il poti ajuta si tu cu livrarea invitatiilor pentru cei din partea sa si cu alegerea tinutelor lui, dar si cu detaliile vestimentare pe care trebuie sa le asorteze cu nasul.

Pe langa echipa speciala, formata din cei apropiati, te poti folosi de recomandarile furnizorilor pentru a-ti crea un grup de colaboratori care sa te ajute cu pregatirea nuntii, astfel incat sa organizezi nunta perfecta.

Asa-i ca deja pare simplu?