Dar stai…unde e bunica? Nu e bunica? Cine trebuia sa o aduca? Cum, n-am stabilit? Filmul se rupe, te trezesti din visarea care e pe cale sa se transforme in cosmar si iti dai seama ca trebuie sa te ocupi cu atentie de transportul invitatilor la nunta, astfel incat sa nu lipseasca nimeni in ziua cea mare.

Nunta in deplasare
In cazul in care organizezi nunta in deplasare, la mare sau la munte, cu siguranta cei invitati iti sunt foarte apropiati, asa ca stii de la inceput cati au autoturisme personale si cum ii poti repartiza pe cei care nu au, in masinile existente.

Daca totusi preferi ca nimeni sa nu-si bata capul cu transportul si daca bugetul iti permite, poti apela la o firma de  inchirieri microbuze sau inchirieri autocare.

Invitati din afara orasului
Daca o parte semnificativa din invitati, spre exemplu,  parintii si toate rudele lui, sunt dintr-un alt oras, poti la fel, sa te gandesti la varianta de a contracta o companie de inchirieri microbuze si autocare.

Bineinteles ca decizia voastra de a asigura transportul sau nu, va trebui comunicata atunci cand se fac invitatiile, pentru ca fiecare sa stie exact ce cheltuieli va avea si daca si le permite.

Daca doar o mica parte dintre invitati este din afara orasului, cel mai probabil ca isi vor asigura singuri transportul pana in oras, dar daca tot fac acest efort, poti sa participi si tu asigurandu-le tansportul de la hotel la biserica, local si inapoi, mai ales ca le va fi greu sa se descurce intr-un oras necunoscut.

Gandeste-te apoi la parintii vostri, la bunici, la nasi si la insotitorii de onoare, verifica numarul de masini disponibile, ale lor si ale prietenilor apropiati, si stabileste inainte de ziua nuntii cum vor fi repartizati in masini, pentru ca toata lumea sa ajunga la timp la ceremonii.

Nu in ultimul rand, gandeste-te cine va fi soferul tau si al logodnicului tau si luati in considerare si inchirierea unei limuzine, a unei masini de epoca sau a unei calesti, daca bugetul va permite si vreti sa dati mai multa culoare alaiului de nunta. Nu uitati sa rezervati locuri si pentru fotograf si cameraman.

Daca transportul pentru nunta a fost lamurit, mai ramane sa organizezi si parcarea masinilor. Daca la primarie si la biserica fiecare va trebui sa se descurce cu parcarile publice existente, la local va trebui sa discuti acest aspect inca de la semnarea contractului.

Cele mai multe localuri au parcare proprie, insa este bine sa estimezi de la inceput numarul masinilor, pentru a nu avea surprize in ziua nuntii. Oricum, in cazul in care exista o taxa de parcare, amabil ar fi sa te ocupi tu de ea, pentru a nu-ti obliga oaspetii sa se caute prin buzunare de maruntis.

Asigurarea transportului pentru invitatii la nunta, fie ca alegi o firma de inchirieri microbuze sau autocare, fie ca gasesti alta solutie, te va scuti de stresul intarzierilor si va influenta semnificativ starea de spirit a acestora si cu cat vor avea mai putine batai de cap, cu atat vor fi mai dornici de distractie.